آهنگ های زیبای ترکیه

دانلود بهترین آهنگ های ترکیه با ترجمه فارسی

آهنگ های زیبای ترکیه

دانلود بهترین آهنگ های ترکیه با ترجمه فارسی

Buray- Sen-Sevdamisin

Umut yok bir isik yok gözlerinde
Ben hala bekleyenim olsun
Ates yok sicaklik yok ellerinde
Ben yanarim askin sagolsun

Sen kapimi çal ansizin gir içeri
Her zaman basimin üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklimdan
Benim güzel misafirim sen hep hosgeldin

Sen sevda misin yoksa yalan dolan
Püsküllü belami bu derde salan
Var bir yasanmamislik sanki özünde
Benim içimde ukde kalan

Sen sevda misin yoksa yalan dolan
Püsküllü belami bu derde salan
Var bir yasanmamislik sanki özünde
Benim içimde ukde kalan

Sen sevda misin yoksa yalan dolan
Püsküllü belami bu derde salan
Var bir yasanmamislik sanki özünde
Benim içimde ukde kalan

Sen kapimi çal ansizin gir içeri
Her zaman basimin üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklimdan
Benim güzel misafirim sen hep hosgeldin

Sen sevda misin yoksa yalan dolan
Püsküllü belami bu derde salan
Var bir yasanmamislik sanki özünde
Benim içimde ukde kalan

Sen sevda misin yoksa yalan dolan
Püsküllü belami bu derde salan
Var bir yasanmamislik sanki özünde
Benim içimde ukde kalan

Biriktirdigim asklari hiçe sayan


Buray-        Sen-Sevdamisin   :   download  


------------------------------------------

نظرات 5 + ارسال نظر
zeinab دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 17:04

خیلیییی اهنگه خوبیه فقط کاش ترجمشم میزاشتین

mina چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 17:40

سلام لطفا معنیشم بزارین.

sogand پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 ساعت 17:59

sepid شنبه 5 دی 1394 ساعت 22:42

عالی

vv جمعه 24 مهر 1394 ساعت 17:49

very good

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد